Puuh, tänään ohjelmassa taistelua siitä, syönkö vai enkö syö. Kävin eilen kaupassa, ruokaa olisi, mutta mietin, että se vaan lihottaa. Nälkä oli jo yöllä, mutta tähän asti ollaan venytetty mehulasilla ja mielialalääkkeillä. Palelee pirusti, mutta lisää päälle sillä lähtee, vähän pyörryttääkin, mutta siihen on jo tottunut.

Siskon kanssa puhuttiin mun asioista, tai se puhui, minä hymisin, ei jaksa selittää. Haavat ei enää vaivaa kovin, saa nähä ku meen kohta suihkuun, voivat aueta uudelleen, mutta no kipuahan mä kaipasinkin. Nyt on torstai, tiistaina herrä täydellinen käski mun tehdä tilaa toiselle, outoa, olla olematta yhteyksissä. Exäkin löysi tänään itselleen kämpän, saa nähä millon muuttaa, puuh. No sitten siivous ja sisustus ja pääsee laittaa joulua, olettaen että se muuttaa ennen joulua. Noh tiien enemmän ku nään sitä.

Ollu aika tylsä päivä, masentelua vuoteessa ja paskaa jenkkiviihdettä töllöstä. Jotain vähän järkevämpää youtubesta, videoblogeja. Ei tämä mun blogi ole oikeastaan muuta, kun mun keino saada asiat ulos mun päästä, ei tätä ole tarkoitettu kellekään viihteeksi. Ajatusten virtaa ja muuta mitä sattuu sormet kirjoittamaan. Illalla tulee leffoja töllöstä, jos vaikka katsois, jäätelö ois kivaa, mut taidan ennemmin syödä ihan vähän lohkopottuja, mutta vain ihan vähän.

Huomenna aamulla kallolääkärille taas kuulemaan missä mennään, ei muuten lääkäri hyvä mennä missään.

Rakkaudella

Nälkäinen läskisi


ÄÄh, mulla on niin kova nälkä. Olen katsellu anorexia ja thinspiration videoita youtubesta. En syö ennen ku huomenna kaverilla. Paino lähtee nyt, menköön tukka mukana, aivan sama läskeily loppuu. Jaloissa lisäpainot ja tein äsken jumppaa, pakko pudottaa painoa.